گروه دنا چوب البرز کابینت طرح سفارشی روکش چوب به رنگ سفید پتینه طلایی

پروژه واحد 1 برج الیزه در کرمانشاه (کابینت سفارشی چوب )

پروژه طراحی ، ساخت و اجرای کابینت درب اتاقی ، کمد دیواری ، قرنیز و روشویی در برج الیزه

کارفرما : جناب آقای کرانی

موقعیت مکانی : کرمانشاه خیابان کسری

طراحی کابینت کلاسیک با جزئیات ، اجزای فضای کار مطابق با سلیقه کارفرما می تواند در کابینت آشپزخانه هر ساختمانی چالش برانگیز باشد .گروه دنا چوب با تیم طراحی خود و همکاری گروه معماری خانوم دمیرچی اقدام به طراحی و اجرای کابینت ، کمد دیواری ، قرنیز ،  روشویی چوبی با آینه و درب اتاقی ( پروژه واحد برج الیزه ) نموده است.

متریال مورد استفاده در این پروژه از MDF با روکش چوب طبیعی بلوط کانادایی و قطعات منبت از جنس چوب راش می باشدگرجستان می باشد و رنگ از شرکت گنج ( ترکیه ) و اکلیل آلمانی برای رنگکاری و پتینه کاری استفاده شده که از مرقوب ترین متریال موجود در بازار می باشد.

از چوب فرآوی ضد آب و رنگ پلی اورتان برای روشویی و سرویس ها استفاده شده است .

متریال درب اتاقها با چهارچوب و روکوب و پشت کوب از جنس بلوط کانادایی و رنگ پلی اورتان سفید صدفی استفاده شده که با اکلیل آلمانی پتینه شده است.

یراق مورد استفاده از برند بلوم اتریش با لولای آرام بند و ریل تاندم باکس بوده است.

سینک زیرکورین ، گاز توکار ف هود شومینه ای مخفی ، ماکروفرتوکار و فر توکار از اجزای تجهیزات مورد استفاده در این پروژه می باشند که از برند لامیرا ی ایتالیا تامین و نصب گردیده است .

صفحه روی کابینت و روشویی ها از جنس سنگ کورین با ابزار لبه کلاسیک و از برند LG کره ساخته شده و زیبایی خاص به فضای آشپزخانه داده است.

برای زیبایی بیشتر از شیشه های طلا کوب ( طرح شیشه با نظر و سلیقه کارفرما )  استفاده شده است . و برای درب ویترین کابینت که با نورپردازی مختصری که داخل آن انجام شده زیبایی کابینت آشپزخانه را به کمال رسانده است.

 

کابینت طرح سفارشی روکش چوب به رنگ سفید پتینه طلایی کابینت طرح سفارشی روکش چوب به رنگ سفید پتینه طلایی

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *